Forex Trading For En Stue Mulig


3 ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte trading Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til instant wealth. Excessive utnytte kan slå vinnende strategier til losers. Retail sentiment kan fungere som et kraftig trading filter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn , som strekker seg mellom bare for underholdning til å bli profesjonell handelsmann, begynte jeg å håpe å være en heltid, selvforsynt Forex-aktør, jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder med å teste den og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25 000-35 000 i året Av en 10.000 konto Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Skal du detaljene, feilet min plan Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende Jeg mistet 20 av kontoen min på 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe tok noe galt Heldigvis sluttet jeg å handle på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb på en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i min utvikling for å være den næringsdrivende jeg er i dag 3 år med lønnsom handel senere, det Jeg har vært gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange handelsmenn kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventet og ikke forstå hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant påstand om du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markets. FXL Professional Traders. Valutamarkedet Forex eller FX for short er et av de mest spennende, fartsfylte markedene frem til forex trading i valutamarkedet hadde vært domenet til store finansielle institusjoner, selskaper, central babnks , Hedge Funds og ekstremt velstående personer Fremveksten av internett har forandret alt dette, og nå er det mulig for gjennomsnittlige investorer å kjøpe og selge valutaer enkelt ved å klikke med en mus gjennom online meglerkontoer. Forex Exchange Market Fordi valutamarkedene er store og flytende, antas de å være de mest effektive finansmarkedene. Det er viktig å innse at valutamarkedet ikke er en enkelt bytte, men er konstruert av et globalt nettverk av datamaskiner som forbinder deltakere fra alle deler av verden. Markedet der deltakerne er i stand til å kjøpe, selge, bytte og spekulere på valutaer Utenlandske valutamarkeder består av banker, kommersielt samarbeid selskaper, sentralbanker, investeringsforvaltningsselskaper, hedgefond og detaljhandel forex meglere og investorer Forexmarkedet anses å være det største finansmarkedet i verden. Storbritannia dominerer valutamarkedene over hele verden, og London er hovedkomponenten London, kjent som verdens handelskapital, står for om lag 34 av global handel, ifølge en rapport fra IFS London. Byen har også stor innvirkning på valutafluktuasjoner fordi Bank of England, som setter renten og styrer pengepolitikken for GBP, har satt opp butikk i London. Forextrender kommer ofte også fra London, noe som er en god ting for tekniske handelsfolk å huske på. Daglige valutasvingninger er vanligvis svært små. De fleste valutapar flytter mindre enn en cent per dag, som representerer en mindre enn 1 verdiendring av valutaen Dette gjør valutakursen til et av de minst volatile finansmarkedene rundt. Derfor bruker mange valutaspekulanter på availa Mulighet for enorm innflytelse for å øke verdien av potensielle bevegelser I detaljhandelsmarkedet for valutamarkedet kan innflytelse være så mye som 500 1 Høyere innflytelse kan være ekstremt risikabelt, men på grunn av døgnhandel og dyp likviditet har utenriksmeglere vært kunne gjøre høy innflytelse en industristandard for å gjøre bevegelsene meningsfylte for valutahandlere. Hvorfor handelskurs. - Mest flytende og mest omsatte marked fordi det handler om penger eller kontantekvivalenter. - Utnyttelse kan kontrollere og flytte mye penger med en liten sum penger. - Handel er 24 timer i døgnet, dvs. når London-markedet lukkes, er New York-markedet fortsatt åpent, så når NY-markedet lukkes, åpner Japan-markedet. - For hver transaksjon er det 2 transaksjoner som foregår, salg av en valuta for kjøp av en annen. Har du noen gang vurdert en karriere som privat utenrikshandel. Her er de 3 viktigste grunnene til at du burde. Du trenger bare en bærbar datamaskin, internettforbindelse, s ome relativt billig programvare og profesjonell opplæring for å komme i gang. Du kan handle fra hvor som helst i verden når som helst som passer deg. Uten gjeldende skatteregler i Storbritannia er alle overskudd 100 skattefrie, og det er ingen provisjoner eller avgifter hvis du er trading gjennom et spread-spill selskap. Hvis du er seriøs om å tjene penger fra trading. There sa sete venter på deg. Forex-Living Professional Traders bruker Buy Sell signal programvare som gjør analyse av markedene utrolig enkelt og enkelt å handle, slik at vi å plassere handler på det beste inngangsnivå, mens du vet når du skal avslutte for optimal gevinst, kombinert med forsvarlig risikostyring. Medlemsområde For å få tilgang til medlemmene våre, logg inn under Hvis du ikke har brukernavn og passord og ønsker å få tilgang til medlemmene scetion, vennligst kontakt oss. Trading Forex er en spennende aktivitet med høyt inntjeningspotensial og minimal kostnader. Ingen ansatte, ingen lager, ingen lokaler, ingen pendling, minimal tid, hvor som helst. Forex coaching d eveloped av handelsmenn for handelsmenn delta i trening på et av våre premium sentre for å lære hvordan og når du skal plassere handler for maksimal effekt og minimum risiko. Forex-Living handelsfolk bruker et foretrukket system. Is trading forex for en levende mulighet. Jeg har mottatt flere e-poster fra leserne på bloggen min spør meg om handel forex for å leve er oppnåelig Derfor skal jeg svare på dette spørsmålet her på dette innlegget, slik at alle som leser denne bloggen, vil dra nytte av det også. Hvis du har fulgt bloggen min, vil du vet at jeg alltid har spilt ned samtaler om hvor lett forex trading er. Det er mye salgsbrev som forteller deg hvor lett forex trading kan være, og du kan tjene penger bare med et klikk på en knapp. Hvis du har denne typen mentalitet for øyeblikket bør du avstå fra å handle og begynne å justere tankegangen din. Jeg har møtt folk som handler forex for å leve, og alle av dem faktisk gjør det med betydelig innsats og tid. Selv om det ikke er lett å bli en full tid trader eller til og med gjøre ekstra inntekt fra handel, det er noe som er oppnåelig og verdt å sette innsats for Forex trading er en lavkonjunktur bevis inntekt og det er noe som ingen kan ta vekk fra deg når du har lært og vet hvordan du handler lønnsomt Derfor i dette innlegget vil jeg fremheve flere fakta du trenger å vite om reisen til handel for en levende. 1 Tid I motsetning til det som vanligvis settes på annonsering, er forex trading ikke et raskt rike system og du vil ikke kunne tjene tusenvis av penger fra en robot eller programvare. Hvis roboten eller programvaren er så i stand, tror du at du kan få det for bare et par hundre dollar. Etter å ha snakket med andre handelsfolk i dette feltet, Jeg kan grovt fortelle deg den tiden som kreves for å kunne tjene penger konsekvent fra trading forex nøkkelen her er ikke å bare gjøre en eller to vinnende handler det er å være i stand til å generere konsekvent inntekt måneder etter måneder fra handel jeg perso Natt tar ca 9 måneder til et år, og flere personer som jeg vet tar omtrent et år til 2 for å oppnå konsekvent inntekt. Derfor må du gi deg minst 3 til 6 måneder for å lære 3 til 6 måneder å øve på en demo konto før du begynner å handle med deg penger.2 Fokus Nye handelsfolk har en tendens til å hoppe fra en strategi til en annen uten å gi en bestemt strategi en sjanse til å utføre. For å kunne finne en strategi som du kan bruke permanent, bør du tilbringe en gang til prøve strategien på en demo-konto og måle nøyaktigheten og fortjenesten Problemet med de fleste er at de gir opp en strategi når de ser det produsere en tapt handel, og så fortsett å finne en annen, så ring bedre strategi som er perfekt. Å være ærlig, det er ingen strategi som kan gi deg 100 vinnende handel. Som handelsmann må du forstå at tap er bare en del av spillet, og det er noe du må godta. Derfor er det svært viktig for deg å fokusere på et strat egy ved å prøve det ut på ulike markedsforhold og på tvers av forskjellige valutapar Dette kan gi deg en god forståelse av hvordan du utfører den og hva slags avkastning du kan forvente av det. 3 Dissiplin Dette er også et veldig viktig punkt du må ta Legg merke til om du er seriøs om handel forex for å leve. Det er ingen nytte for deg å sette mye innsats i å lære og teste ut en strategi, men aldri virkelig holde seg til det når du handler. Det er mange som er ivrige etter å komme inn i en handel og inngå handel selv når det ikke er noe oppsett som trengs i deres strategi. Dette er grunnen til at det er mange tapere i dette feltet i forhold til vinnere. Å ha disiplinen til å holde fast i planen din er ekstremt viktig som konsistens er nøkkelen til handelssuksess Så lenge du holder deg til din testede handelsstrategi og utøver god pengeforvaltning, vil du definitivt kunne gjøre konsekvent inntekt fra trading.4 Money Management Som nevnt i punkt nummer 3, trener du godt penger ledelse kan gjøre en forskjell i trading suksess Ofte vil du høre folk snakke om pengeforvaltning, men forstod egentlig ikke hva det handler om. Hovedforskjellen mellom en gambler og en handelsmann ligger i deres pengehåndtering. En gambler bare satse basert på deres følelser og bryr seg ikke om de har mulighet til å handle en annen dag. En handelsmann tar alltid oppmerksom på sin konto for å forsikre seg om at de kan fortsette å handle selv om de taper noen handler fortløpende. Les dette innlegget på pengehåndtering for mer informasjon. Ovennevnte er 4 ting du må ta i betraktning hvis du er seriøs om handel forex for en levende. Jeg tror at alle kan gjøre konsekvent fortjeneste fra handel så lenge de er villige til å sette inn den nødvendige innsatsen og tiden.

Comments